Zaproszenie dla nauczycieli na webinarium otwierające program Akademia Edukacji Hybrydowej

Zaloguj

Zaproszenie dla nauczycieli na webinarium otwierające program Akademia Edukacji Hybrydowej

Wtorek , 15 września  2020 

Stowarzyszenie Tarnowska Akademia Nauki zaprasza na webinarium pt. „Czy czegoś nauczyła nas (wymuszona) edukacja zdalna?” z prof. Jackiem Pyżalskim, jednym z najlepszych polskich ekspertów w dziedzinie edukacji i świata online, które odbędzie się w już w najbliższy czwartek tj. 17 września 2020 r., o godz. 19.30.

 

Link do formularza rejestracyjnego: www.bit.ly/webinartarnow

 

Webinarium jest inauguracją programu „Akademia Edukacji Hybrydowej”, skierowanego do nauczycieli tarnowskich szkół (publicznych, prywatnych, społecznych i niepublicznych), a także nauczycieli zamieszkałych na terenie Tarnowa, którzy pracują poza miastem. Program ten jest finansowany przez Miasto Tarnów i prowadzony przez Stowarzyszenie Tarnowska Akademia Nauki. Czas trwania programu obejmuje okres od września 2020 r. do grudnia 2020 r.

 

Celem programu jest zapewnienie nauczycielom wsparcia merytorycznego i psychologicznego w zakresie edukacji zdalnej i hybrydowej, a także wsparcie rozwoju zawodowego nauczycieli w zakresie nowoczesnych metod dydaktycznych, bezpieczeństwa cyfrowego, cyfrowych narzędzi edukacyjnych oraz dobrostanu nauczycieli i uczniów.

 

W ramach Akademii Edukacji Hybrydowej przewidziano następujące działania:

 - przeprowadzenie 5 szkoleń eksperckich dla nauczycieli w formie online (tzw. webinariów);

 - przeprowadzenie 5 spotkań grup wsparcia w formie online lub w formie stacjonarnej (w otwartych przestrzeniach);

 - funkcjonowanie stałej grupy wsparcia dla nauczycieli na Facebooku;

 - opracowanie i udostępnienie 15 filmów (tzw. tutoriali) z materiałami instruktażowymi dot. korzystania z narzędzi TIK.

 

Chętnych zapraszamy do dołączenia do grupy wsparcia pod adresem: www.bit.ly/edukacjahybrydowa

 

Szczegółowe informacje na stronie: www.tarnowskaakademianauki.edu.pl

 

 

Źródło: Tarnowska Akademia Nauki